Uzdrowiony z raka

Ponad piętnaście lat temu prof. Jan Bruzda z Politechniki Krakowskiej zachorował na raka jelita grubego. - Przez cały rok cierpiałem silne ataki, które występowały kilka razy w miesiącu - opowiada prof. Bruzda.

W kwietniu 1994 roku profesor poddał się operacji. Lekarze nie dawali mu jednak dużych szans, gdyż nowotwór był bardzo zaawansowany. - Przed operacją otrzymałem mały relikwiarz z relikwiami św. Jadwigi Królowej. Po operacji jeszcze rok trwało leczenie, a przerzuty leczone były chemią przez dwa lata. Z tego niezwykle ciężkiego stanu wyszedłem całkowicie zdrowy i mogę to świadectwo składać po piętnastu latach od operacji. Osobiście mam przekonanie, że życie i zdrowie zawdzięczam nie tylko znakomitym lekarzom, ale także łasce Bożej, którą otrzymałem za przyczyną św. Jadwigi Królowej - podkreśla prof. Jan Bruzda, architekt i plastyk, twórca witraży i wielu obrazów, autor 20 malarskich interpretacji portretów św. Jadwigi.


W: Cuda i łaski Boże - św. Jadwiga Królowa, luty 2009 r.